1. juni 2013

"Hope" GjesteDesigner hos Maja Design

Da er jeg jeg tilbake hos MajaDesign,
denne gangen som gjestedesigner.
Jeg skal være gjest nå i juni, så det kommer noe nytt
fra meg hver fredag i juni.

Denne gangen ville jeg vise at man kan scrappe
med de flotte Maja arkene selv om man maler, griser og søler litt også.


Chipboard fra Blue Fern Studios. Mist og ink fra 13 arts.


Arkene jeg har brukt er fra serien "Life by the sea."


Det var alt fra meg i dag:)

Noen som har lyst til å sende over en bøtte med kreativitet til meg?
Skal scrappe denne helgen, men mangler litt gnist;)

God helg:)

3 kommentarer:

Lenochek Neger sa...

очень красиво!
чудесная страничка!!!!!)

Anne sa...

Kjempefiint! Så herlig med misting i sterke, eksotiske sommerfarger, og jeg digger teksturene og blomstene og swirlsene. :)

Klem, Anne.

Unknown sa...

Stunning, and full of awesome texture, as always! Love it!